زمینه های کاری

به طور خلاصه زمینه های کاری مورد توجه این شرکت عبارتند از:

  • تامین، نصب و راه اندازی سیستم های اتوماتیک اعلام و اطفاء حریق

  • تامین تجهیزات و راه اندازی سیستم های آشکار ساز گاز و شعله

  • تامین تجهیزات ابزار دقیق

  • آموزش سیستم های اعلام حریق و آشکارسازی گاز و شعله

 

سیستم های اعلام حریق:

با توجه به اهمیت این سیستمها جهت کنترل به هنگام حریق در صنایع و نیز خطا پذیری این سیستمها از مواردی نظیر تغییر دمای فصل های مختلف سال، آب و هوا و سایر شرایط محیطی، این سیستمها به صورت دائم و پیوسته می بایستی تحت عملیات Pre Maintenance قرار گیرند تا همیشه در سطح عملکرد عالی باقی بمانند. عدم وجود اطلاعات فنی کافی در بسیاری از شرکتهای ایرانی از یک سو و عدم پشتیبانی شرکتهای خارجی از محصولات خود در ایران از سویی دیگر باعث شده است تا در بسیاری از مراکز صنعتی این سیستمها با بروز مشکلات شدیدی روبرو شوند. دلایل مذکور از جمله مواردی هستند که باعث شده این شرکت برنامه ریزی نماید تا از تجربیات خود در جهت راه اندازی و تعمیر نگه داری از این سیستمها در صنعت اقدام نماید. برخی از برندهایی که توسط این شرکت پشتیبانی می شوند عبارتند از:

 راه اندازی Eltek اعلام حریق - eltek fire alarm system-esser-nsc-apollo-hochiki

سیستم های نشت گاز و دتکتورهای شعله:

با توجه به ماهیت مواد مورد پردازش در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، تأمین امنیت نیروی انسانی و نیز حفظ دستگاهها و تجهیزات این صنایع از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ لذا با توجه به موارد مطرح شده سیستم های نشت گاز و دتکتور های شعله و عملکرد به هنگام این سیستمها جزو اصلی ترین اصول در حفظ ایمنی فردی کارکنان و تشخیص به موقع خطر در این صنایع می باشد. مدیران و کارشناسان این شرکت با توجه به تجارب گذشته خود، دارای سوابق درخشانی در زمینه های راه اندازی، بروز رسانی، تعمیر و نگه داری و تأمین تجهیزات مرتبط با سیستم های نشت گاز و دتکتورهای شعله از برند های ذیل می باشند:

ses-zellweger-msa-net-safety-drager-oldham-bw- flame-gas detection-

 
 

انواع دتکتورهای گاز پرتابل:

ضرورت بررسی های محیطی در زمان کار در محیط های صنعتی و یا انجام تعمیرات باعث شده است تا استفاده از دتکتورهای گاز سنج پرتابل استفاده ای بسیار وسیع در صنایع داشته باشند. با توجه به حساسیت کار آنها جهت حفظ سلامت نیروی انسانی و جلوگیری از دیگر خطر های احتمالی ، ضرورت دارد تا این گاز سنج ها در فواصل زمانی مشخصی کالیبره شده و صحت عملکرد سنسورهای آنها مورد بررسی قرار گیرد. این شرکت با استناد به تجربیات گذشته خود قادر است خدمات مربوط به کالیبراسیون، تعویض سنسور و تأمین تجهیزات مربوطه را در برند های ذیل به صنایع عرضه نماید:

bw portable gas detector-msa portable gas- drager portable

 

سیلندر های گاز کالیبراسیون:

سیلندرهای آماده تحویل گاز جهت تست و کالیبراسیون دتکتورهای گاز ساخت شرکت CALGAZ آمریکا با قابلیت ها و امکانات زیر:

  • دارای Certificate های معتبر قابل پیگیری از موسسات بین المللی مانند NIST

  • گازهای با خلوص بالا (High Purity Gases) یا گازهای مخلوط (Mixture Gases)

  • سیلندرهای گاز قابل شارژ و غیر قابل شارژ و ازجنس استیل یا آلومینیوم

  • انواع تجهیزات جانبی مانند رگولاتور ، فلومتر و غیره

  • حجم، وزن و فشار متنوع

-سیلندر های گاز کالیبراسیون-calgaz calibration cylinder

بدون دیدگاه